Prikbord

Nieuws & agenda

5 februari is "Warme truiendag"
2 februari

Beste kinderen en ouders/verzorgers van IKC De Geluksvogel,

Vrijdag 5 februari is een bijzondere dag. Het namelijk de nationale "WARME TRUIENDAG "

Elk jaar doen honderduizenden mensen in Nederland hieraan mee om aandacht voor energiebesparing te vragen. Dan kunnen wij als Eco-school IKC De Geluksvogel natuurlijk niet achterblijven en vragen jullie om ook mee te doen.

Wat moeten jullie doen?

• Zet deze dag de verwarming thuis lager en trek een extra warme trui aan.
  • Maak er een leuke foto van en stuur die via Schoudercom naar juf Silvia Soons (leerkracht-mailbox 1A)
  • Ontwerp je eigen warme lievelingstrui op bijgevoegde kleurplaat die je ook mag sturen.

We hopen dat heel veel kinderen en ouders hieraan meedoen en we zijn benieuwd naar de foto's.

Alle  foto's verzamelen we zodat iedereen kan meegenieten van de "warme truiendag". Met het doorsturen van foto's ga je akkoord met plaatsen hiervan op onze facebook en website!

www.warmetruindag.nl

Met vriendelijke groet,