Prikbord

Voetbalvereniging RVU Rothem
19 maart 2021
VOETBALVERENIGING RVU ROTHEM:
Vanaf nu tot aan de zomervakantie bestaat de mogelijkheid voor de kinderen in de leeftijdsgroep 1/2 om op een speelse wijze kennis te laten maken met teamsport. Wekelijks zal een jeugdleider van vv RVU op woensdag van 17:00 tot 17:45 uur, geassisteerd door een tweetal ouders deze activiteiten verzorgen. Aan deze kennismakingsactiviteiten zijn géén kosten verbonden tot aan de zomervakantie. Aansluitend bestaat er de mogelijkheid om jeugdlid te worden van vv RVU. Voor kinderen in de groepen van 3 t/m 8 bestaat de mogelijkheid om een drietal kennismakingstrainingen kosteloos te volgen bij vv RVU.
Graag zien wij een aanmelding en eventuele vragen tegemoet ter attentie van Daan Roes, coördinator jeugdcommissie vv RVU, tel: 0628530538 @mail roesjaspers@outlook.comVV RVU

Schoolwebsite door SchouderCom